länge sen så mycket som skett..

Jag brukar ju blogga via appen i telefonen men den har inte funkat senaste veckorna så därför har det inte blivit någon uppdatering eftersom jag nstan aldrig sitter vid datorn nu för tiden.
 
Men va ha då hänt sedan skolavslutningen?
 
SEMESTER:
Jag jobbade 2 veckor till på fritids efter avslutningen och har därmed nu denna vecka gått på semester å kommande mammaledighet.
Känns skönt å vara ledig men va riktigt tungt att i fredags lämna in nyckeln och åka från min kära Örserumsskola..vill verkligen tillbaka dit sen så hoppas inte dom hittar någon behörig fritidspedagog för jag vill ha mitt jobb tillbaka :) Jag kommer sakna alla elever å personalen så..ni är helt fantastisk :) Bästa kollegan Anna å jag ska iaf fortsätta umgås..hur ska det annars gå lixom :P vill jobba med henne även i framtiden!!
 
Bilder från mitt jobb <3 :
 
 
BARNMORSKAN:
Har varit på ytterligare en kontroll och mina värden fortsätter att se bra ut :)
Bebisen följer även fortfarande kurvan vilket känns skönt :) Hjärtljuden och mätningen av magen va bra :)
Längtar så nu till vår lilla krabat men som tur är är det inte länge kvar..runt ca 5 veckor :)
 
ARBETSFÖRMEDLINGEN:
Va å skrev in mig på arbetsförmedlingen igår med..komme ju inte kunna jobba nått nu men va bra ja skrev in mig så jag kan skrapa ihop lite ersättning iaf + att dom sa att jag annars inte skulle fått nån ersättning från försäkringskassan sen heller om ja inte va inskriven där..detta eftersom det blir ett glapp mellan min anställning och mammaledigheten. så tack AF för den infon :)
 
BENNYS NYA JOBB:
Benny har även börjat sitt ny heltidsjobb förra veckan..han verkar trivas bra :)
förra veckan var han på lagret å plockade å det trivdes han riktigt bra med. Denna vecka ska han sitta å ta emot ordrar via mail å fax..å framöver även samma via telefon och tillslut när han är inskolad överallt så komme det varriera mellan dessa uppgifter som jag förstår det.
Bröderna Miller heter företaget å dom säljer mycke badrumsartiklar å så så ska ni göra om hemma så besäll hos dom ;) dom ha även andra praktiska saker som hängare, dörrhandtag mm..typ allt :)
Ni kan kolla in deras hemsida här: http://www.millergroup.se/
 
HANDLAT:
I helgen var det shopping som gällde samt fixa lite här hemma :)
blev massa blommor å krukor både för inne å ute så har pysslat med att sätta om blommorna så nu storstrivs dom :)
 
Köket:
 
Balkongen ut mot vättern:
 
Blomsterhörna i vardagsrummet:
 
vi köpte även såklart en del barngrejer (men fortfarande en hel del kvar):
* Babywatcher
* sockar

* pyjamaser

* spjälsäng (kostade 800 i utgångspris men fick den för 275 kr :D )
* spjälsängstillbehör (spjälskydd, madrass, bäddmadrass)
 
* skötbord
 
 
 
 
tror inte det är nått jag glömt nu som ha hänt..isf få ja uppdatera det framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0