William 3 år

Igår 2/7 fyllde mosters "stora" älskling 3 år <3
tiden bara rusar iväg å han bara lär sig mer å mer för varje dag :)
tråkigt att jag än en gng inte kunde delta på hanns födelsedag..ha missat alla 3 å även hugos 1årsdag.
iofs va jag med en kort stund förra året på Williams födelsedag så alltid nått :)
William va med på 2 bilder i allehanda igår å han va det barn som vann 2 biobiljetter :) Här är länk till grattisinslagen i tidningen (välj kategori vi firar och postort Sollefteå, se 2/7 William och William 3 år):  http://allehanda.se/slaktvanner
 
Av oss i familjen fick William en filmbox med Pippi Långstrump så nu är han helt upptagen, han hade inte ens tid å prata med mig i telefonen :P så det va ju en lyckad present iaf :) Både han å Hugo älskar Pippi Långstrump :)
 
Älskade underbara och söta William <3
 
Saknar alla där hemma så mycket! ha inte träffat Storsyrran med familjen ordentlig sedan i Januari..skulle ju blivit en påskhelg med men då blev ju barna sjuk så dom blev hemma i sollefteå medan vi va i stugan..är iaf glad att vi åkte via sollefteå innan så jag hann träffa dom en stund iaf :)
Sen kommer ju iaf Hanna, Emma å William ner i augusti när våran älskade krabat tittat ut :) hoppas dock att Calle och Hugo hänger på med! :) å om lite mindre än 2 veckor kommer mamma å pappa hit med..som ja längtar!! <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖT UNGE!

Hoppas allt är bra Frida och Benny! / A-K

2012-07-05 @ 10:19:50
URL: http://eyk.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0