Förlossningsinformation

I måndags var vi på sjukhuset för förlossningsinfo.
Vi fick lite info om bl.a. Smärtlindring, förlossningens olika steg, bb osv.

Tror Benny blev mer nervös än jag så jag fick lugna ner honom lite ;)

Bra att dom har sånt här tillfälle iaf sen blir det ju som det blir. Jag tror mest på att försöka vara lugn och igång så länge som möjligt å sen får kroppen göra det den ska :)

Sen kunde dom inte liva att man fick vara kvar på bb utan ser allt bra ut å så skickar dom hem oss å man får bb hemvård ist. Det innebär att dom ist ringer oss varje dag i några dagar för att kolla läget. Jag känner dock att jag gärna skulle vilja va på bb någon lr några dagar iaf så jag ska begära det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0