Heltidsjobb :)

Blev så himla lättad å glad idag :)

Benny var på intervju för andra gngen på ett arbete och det slutade med att han fick en heltidsanställning från 25/6 :)

så nu ser det ljust ut eftersom min tjänst går ut sista juni å från och med då ska jag vara ledig till att bebisen kommer så vet inte om jag lyckas få in några pengar, beror helt på vad A-kassan säger men verkar som jag ska kunna få ut lite iaf :)

Det tråkiga är dock att Benny inte kan få fortsätta som timanställd på östgötapendeln pga av detta. men dom ska iaf höra av sig om det kommer någon heltid där med så att han kan söka den om han vill det. Han ha ju trivts bra där och tycker ju att det är kul men han måste ju ha en heltid så då finns det inget att välja på.

Positivt med nya jobbet är ju även att han nu får bättre rutiner då han jobbar 7.30-16.30 varje dag. Det mår ju kroppen bättre av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0