Jobbsök :)

Jag sökte ett jobb på en åk 6-9 skola här i Huskvarna eftersom jag inte vet efter föräldraledigheten om jag får va kvar där jag är nu eftersom jag inte är behörig fritidspedagog :/. Dom behövde både idrott och slöjdlärare till hösten iaf på skolan jag sökt mig och jag blev uppringd och dom vill träffa mig och verkade väldigt intresserad trots att jag inte kan jobba nu i höst så hoppas det kan leda till något framöver :) dock frågade dom om jag ev kan jobba nån timme i veckan redan i höst och det är ju ett alternativ bara bebis är samarbetsvillig men bebisens behov går först så klart :)

Om det blir så är det meningen att jag ska ha slöjd under nästa läsår och sedan bygga på med idrott med kommande läsår :) vore ju helt perfekt och nära och bra med. Lite skillnad på 1 km till jobbet och 4 mil :p

Samtidigt trivs jag ju så himla bra där jag är nu och kommer ju sakna det stället, eleverna å kollegorna enormt mycket! :) men jag ska hälsa på :)

Men men vi får se hur det blir men det verkar positivt iaf å känns bra med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0