Skolavslutning

Snacka om dubbla känslor nu när vi haft skolavslutning..skönt för elever och personal att få lov efter mycket jobb och slit men gud vad jag kommer sakna alla underbara elever!

Var en underbar avslutning! Vi gick först i en lång parad från skolan till kyrkan.
I kyrkan var det sedan lite tal av präst och rektor och det bästa av allt klassernas olika sånguppträdanden :) dom var fantastiskt duktiga!
Sedan fick vi i personalen lite uppskattning genom en kruka med mycket fina blommor som nu smyckar vår uteplats :)

När vi var klar i kyrkan fick jag även mer uppskattning av eleverna i åk 5-6!
Jag fick väldig uppmuntrande egengjorda kort, rosor å en present med ett jättefint halsband och örhängen.
Det var väldigt svårt att hålla tillbaka glädjetårarna efter alla fina ord jag fick av eleverna! Kommer sakna dom så men lovar att hälsa på i höst <3
6:orna börjar ju skola i Gränna så får ta mig dit med å hälsa på dom :)

Här är allt fint jag fått idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0