idioter finns visst ändå...

Ucha så less , arg, ledsen å sur jag blev i måndags :(
Min telefon blev stulen ur Leos skötväska inne på indiska eller på akademibokhandeln :(
Jag brukar inte kalla folk idoiter men denna tragiska människa måste ha nått problem som inte kan se skillnad på mitt å ditt!!! Nått fel måste det iaf vara för är man uppfostrad bra och mår bra så vet man att man inte tar från andra! Men tyvärr har ju inte alla den underbara uppväxt å samvete som jag har fått :/

Hade precis tagit hem appen hitta min iphone men hade tyvärr inte hunnit synkaihop det med datorn..hade vart så skönt att kunna söka upp telefonen, kontakta polisen å åka hem till denna människa och be om att få tillbaka den..men nu går inte det :(
Skönt dock att jag har lyckats spärra både simkort å telefonen så nu kan han/eller hon ändå inte använda den sådet var ju en nödvändig stöld..eller inte :) Skönt att det gick å spärra telen iaf annars hade personen kunnat komma in på min facebook, blogg å allt sånt eftersom det bara är att öppna apparna för att komma in...

Är iaf glad att Leo låg kvar i vagnen, telefonen är bara en pyl, hade inte förlåtit mig själv om han varit borta!!! telefonen i sig känns ju surt men det som fanns i den, det är ju det man vill ha tillbaka, alla bilder, filmer å sånt :( som tur va la ja in det mesta för nån vecka sen så ha ju inte mist allt för mycket iaf..men ändå :(

Ett tips till alla, SE TILL Å HA FÖRSÄKRING, å då inte den minsta för det täcker inte sådant..jag har hemförsäkring mellan (finns liten och sor med) å det har nu gjort så att jag får ut 1300 kr iaf så är ju alltid något som bidrag! Funderar på att höja till stor nu med då den inte är mycket dyrare..då hade jag i dett fall fått ut 2100 kr..men nu är jag hur som iaf glad för de pengar ja fått :)

sen har jag ju världens bästa föräldrar med så ska få bidrag till en ny telefon i julklapp så blir nog en ny iphone..få se om det blir 4, 4s lr 5..men blir nog billigaste alternativet då dom är lika bra allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0