Sollefteå <3

Liten uppdatering om de 2 underbara veckorna i Sollefteå :)

Vi kom upp sent på onsdag kväll 26/9. Då åkte vi först till Hanna å Calle för å säga hej å grattis till Hanna som fyllde 30 år :) barna låg å sov men jag gick in å tittade på dom å höll på få en chock när jag såg Hugo, oj va han hade vuxit sen jag såg honom sist i april, å en kopia av mig är han med då jag va liten :) sen åkte vi till mamma å pappa så dom med han säga hej innan dom skulle sova men dom hade lite svårt å sluta sig från Leo :)

Sen torsdag blev det å hälsa på farmor å farfar, mormor å Hanna igen så vi fick träffa barna med :) William blev helt överlycklig när vi kom, han sprang å hoppade upp i min famn, så glad jag blev :) saknar ju mosters gullpojkar enormt hela tiden :)

Sen fredag blev det å träffa Emma Gradin å set var inte igår, så himla kul å se henne igen! Å Leo fick en present med å inte så oväntat så var det modogrejer :p
På kvällen sen kom bästa östersundssläkten :)

Lördagen var den stora dagen då Hanna å Calle gifte sig å det får nog skrivas i ett eget inlägg :)

Sen söndagen bar det av till Umeå å där stannade vi till tisdagen. Vi han med å träffa Julia, Malin, Maja, Amanda å Erik. Mycket trevliga återseende :) sen han vi med pizza på bästa ängen, kolla in lite av ombyggnationerna samt in å kolla på universitetet..så skönt att slippa allt pluggande måste jag säga, trivs bra mycket bättre med att jobba :)

Sen på tisdagen blev det Sollefteå igen för ytterligare en vecka :) då blev det mest att umgås med nära å kära å bara ta det lugnt :) va å hälsade på fritids å dagis på rödsta å en dag hämtade vi William å Hugo på dagis å hade hand om dom en eftermiddag :)
På fredagen den 5/10 passade vi på å fura Hannas födelsedag i efterhand då det inte blev något av innan bröllopet.

På lördagen tillbringade vi syskon, Benny å barnen hela dagen tillsammans :) tog en promenad, åt tillsammans å hade allmänt trevligt :)

Ett trevligt återseende av remslevallen blev det med :)

Tror jag fått med det mesta nu..om inte får jag uppdatera :p å bröllopsuppdatering kommer med :)
tack alla inblandade för 2 fantastiska veckor! Ser redan framemot julen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0