Örserumsskolan <3

Har idag varit på utflykt och första stoppet blev på mitt jobb i Örserum :) vilket välkomnande vi fick av personal och elever, ni är för underbara! Alla fick träffa Leo och han fick även lite presenter :)

Av 5-6:orna fick han 2 st HV71-nappar så dom vill försöka värva honom så vi får se hur det går ;)
Av mina kollegor fick han en filt, en nallebjörn, å massa fina kläder :)

Supertack till alla! Jag saknar och tänker på er varje dag! <3

Efter besöket på bästaste arbetsplatsen så åkte vi vidare till marknaden i adelöv där det blev lite handlande. Mysig marknad, med väldigt mycket folk och dessutom var den mycket större än vad jag trodde. Det blir nog en årlig tradition att åka dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0