Vippa <3

Morgonen 2011-09-15 vaknar jag av att telefonen ringer å det var ett samtal som jag verkligen inte ville få :(

Vippa hade varit förstoppad 2 å 3 dagar innan men blivit bättre dagen innan så det kändes som en lättnad men då kom samtalet från mamma där hon säger att vippa inte kunde röra sig då hon blivit förlamad i bakbenen över en natt :( jag ville verkligen inte förstå att vi behövde avliva henne och jag bad dom vänta så jag kunde ta första bästa buss hem från Umeå för att ta farväl men det gick inte. vi kunde inte låta henne lida i så många timmar å nu i efterhand så är det förståeligt, men i den stunden ville man inte inse :(

Jag mins hur jobbigt det var att åka hem den helgen efteråt..ville verkligen inte komma in i huset å ingen vippa fanns där å mötte en i dörren :( jag tänkte då att jag skulle ringt storsyrran å frågat om jag fick bo hos henne ist men jag tog mod till mig å åkte hem istället å gud så jobbigt d va, å tomt :(

Alla dessa år å minnen vi fick med henne har varit helt fantastiskt å hon kommer alltid vara så otroligt saknad! <3

Vippa 1998-11-17 - 2011-09-15 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0