"Hemma" igen...

Då va vi tillbaka i Jönköping igen efter 2 helt fantastiska veckor hemma i norr :)

Vi har hunnit med julafton, Leos dop, nyårsafton, fotbollscup, träffat släkt å vänner. Har varit helt underbart så är så tråkigt att tiden går så fort :(

Jag å Leo åkte iaf tåg hem å han var så duktig :) han sov mest hela resan å om inte sömn så var det mat som gällde :)
Han är dock väldigt hostig å hes nu så hoppas att det går över snart för han blir lite grinig av det från å till :/ men han kör kuren jag brukar göra, sover mycket å ser till att ära å dricka oftare och jag tycker det går åt rätt håll :)

Jag tackar alla underbara människor hemma i Sollefteå för dessa veckor å ser redan fram emot nästa gång vi ses :) påsk blir i Åkersjön med familjen å innan d kommer mamma å pappa hit med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0